Bina's Books

Bokrecensioner

Hett i hyllan #3

Kategori: Allmänt, Hett i hyllan

 
 

Bokföring enligt Monikas Hett i hyllan föreslår att vi ska visa upp böckerna som är hyllvärmare, dvs som har stått där ett tag och samlat damm. 

Sista veckan det här året tänkte jag visa boken Frihet av Jonathan Franzén. Av någon orsak har denna förblivit oläst i min bokhylla. Jag tyckte väldigt mycket om hans förra bok Tillrättalägganden/Corrections, som jag läste på engelska. Kanske det är tricket, jag kanske skulle läsa även denna på engelska!?

Är det någon annan som läst den här boken? Eller som läst båda och kan jämföra dem?

KOMMENTARER:

  • Boklysten säger:
    2016-12-30 | 12:28:43

    Den har jag läst och tyvärr så var den ingenting för mig.

    Svar: Risken ökar alltså att boken blir kvar i hyllan ett tag till... ;)
    Bina

  • Monika säger:
    2016-12-30 | 13:02:23
    Bloggadress: http://bokslut.blogspot.com/

    Jonathan Franzén lockar mig inte alls och ibland så är det skönt att det är så också :)

Kommentera inlägget här: